Sunday, February 22, 2009

ADA UDANG DI SEBALIK ME

Apa nak jadi dengan negara kita, dari hari ke hari, kita dengar pegawai-pegawai tertinggi hampir semua ada masalah dalam kepimpinan, dan lantikan mereka juga perlu memberikan kerjasama dalam keperluan pembangunan dan kepentingan kepimpinan UMNO itu sendiri.

Patutlah setiap permasalahan yang membabitkan anggota parti pembangkang tindakan dan soal siasat cukup cepat diambil tindakan. Kes pembelian lembu korban oleh MB Selangor serta pembaikan pulih kereta peribadinya di sahkan ada penyalahan gunaan kuasa. Hebat dan effesyen sekali Dato Ahmad Said - big bos SPRM bertindak. Tahniah.

Memang tidak dapat dinafikkan, kita merancang tuhan juga merancang: rupa-rupanya Dato yang ini juga adalah masalah keluarga dengan pihak UMNO, UMNO telah menolong anaknya dari di dakwa oleh Kerajaan Australia atas kesalahan membawa bahan lucah ( child ponography ) ke Australia. Anaknya seorang driver kapal terbang. Pak Lah memberikan jaminan dan memohon kepada kerajaan Australia agar membebaskan perilaku tersebut.

2 Comentários:

Mohd Razali b. Yahya said...
This comment has been removed by the author.
Mohd Razali b. Yahya said...

bagi bukti dulu, jangan fitnah, ckp aje semua org boleh.. pelik PAS ni suka buat fitnat kalau ada bukti kemukakan.. biar sy buat laporan polis.. tapi sy yakin tak ada... apa hukum buat fitnah, bertaubatlah,, jgn memecahbelahkan kaum melayu.. berpolitik..boleh tp jgn sampai berpecah org islam malaysia..

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO